Takdir ve Teşekkür Belgesi Hesaplama Formülü – Tıkla Online Hesaplama

2011-2012 Eğitim Öğretim Dönemi yarı yıl tatili yaklaşıyor ve öğrenciler son sınavlarını neredeyse tamamlamak üzereler. haberi

TAKDİR TEŞEKKÜR HESAPLAMA
2011-2012 Eğitim Öğretim Dönemi yarı yıl tatili yaklaşıyor ve öğrenciler son sınavlarını neredeyse tamamlamak üzereler. Birçok öğrencinin merak ettiği konuların başında ise acaba yarı karnesindeki notlarımla takdir ya da teşekkür belgesi almaya hak kazanabilir miyim?

Öncelikle belirtmek isteriz ki takdir veya teşekkür belgesi almaya hak kazanıp kazanılmacağını hesaplamak çok kolay; çünkü Milli Eğitim Bakanlığı resmi sitesi üzerinde notlarınızı girip bu belgelerden birini almaya hak kazanıp kazanamayacağıza dair bir bağlantı mevcut. Konuyla ilgili M.E.B.’in yaptığı açıklamayı aşağıda belirterek takdir teşekkür hesaplama formülü linkini konu altında veriyorum. takdir teşekkür hesaplama

Takdir veya Teşekkür Belgesi almak için;

* Türkçe Dersi en az 55 puan ve üstü olmalı
* Diğer dersler de en az 45 puan olmalıdır.

4. VE 5. SINIFLAR TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ PUANI GİRMEYECEKTİR.
6.7. VE 8.SINIFLAR TRAFİK DERSİ PUANI GİRMEYECEKTİR.

Takdir Teşekkür Hesaplama Formülü için TIKLAYINIZ…

Yapmanız gereken tek şey yukarıdaki linkten ilgili siteye ulaşarak kendi sınıfınızı seçmek ve almış olduğunuz notların ortalamasını girip Kontrol tuşuna basmanız. Sonrasında takdir ya da teşekkür belgesi almaya hak kazanmışsanız kontrol tuşu yanındaki kutucuk içinde size bilgi veriliyor.(eokulegitim.com)

takdir ve teşekkür nasıl alınır

Etiketler: , , , , ,

Yorum bırakın